Zadzwoń:+48 71 311 14 97

Reklamacje

Kancelaria Prawna KORLEX informuje, że reklamacje dotyczące zastrzeżeń dotyczących usług ubezpieczeniowych świadczonych przez Kancelarię Prawną KORLEX podlegają następującym zasadom składania i rozpatrywania.

Reklamacją jest każde wystąpienie skierowane do Kancelarii Prawnej KORLEX przez naszego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Kancelarię Prawną KORLEX, w szczególności składa skargę lub reklamację na usługę lub działalność Kancelarii Prawnej KORLEX.

Miejsce i forma złożenia reklamacji (skargi)

Reklamacja może być złożona w każdej jednostce Kancelarii Prawna KORLEX, obsługującej Klientów (dalej „jednostka”). Reklamacja może być złożona:

  1. w formie pisemnej - osobiście, w siedzibie Kancelarii Prawnej KORLEX obsługującej klientów, albo przesyłką pocztową lub kurierską
  2. ustnie - telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w siedzibie Kancelarii Prawnej KORLEX, obsługującej Klientów
  3. w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, na podany poniżej adres poczty elektronicznej.

Adresy do składania reklamacji dotyczących usług ubezpieczeniowych świadczonych przez Kancelarię Prawną KORLEX (pisemnie lub osobiście):

  • Kancelaria Prawna KORLEX, ul. Wałbrzyska 6,8 lokal nr 8 piętro II, 52-314 Wrocław
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany na stronie internetowej www.korlex.pl (reklamacje@korlex.pl) oraz telefonicznie: 71 311 14 97

Termin rozpatrzenia reklamacji

Kancelaria Prawna KORLEX udzieli pisemnej odpowiedzi na reklamacje nie później niż w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji.

Odpowiedzi na reklamacje będą udzielane bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Kancelaria Prawna KORLEX poinformuje o przedłużeniu terminu odpowiedzi, który to termin nie będzie jednak przekraczał 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

W powyższej informacji, o przedłużeniu czasu na rozpatrzenie reklamacji, Kancelaria Prawna KORLEX dodatkowo:

  1. wyjaśni przyczynę opóźnienia;
  2. wskaże na okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
  3. określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi,

Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji

Kancelaria Prawna KORLEX udzieli pisemnej odpowiedzi na reklamację lub inne wystąpienie wysyłając odpowiedź na wskazany adres pocztowy. Na wniosek Klienta, kopia odpowiedzi może zostać wysłana na wskazany adres poczty elektronicznej.

Pozostałe informacje

Kancelaria Prawna KORLEX informuje ponadto, że osoba ubezpieczona będąca konsumentem w myśl obowiązujących przepisów, ma możliwość uzyskania pomocy u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

Ponadto, w przypadku osoby fizycznej będącej ubezpieczającą, ubezpieczonym, uposażonym lub uprawnionym z umowy ubezpieczenia przysługuje możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego.

Powództwo o roszczenia wynikające z umowy ubezpieczenia można wytoczyć albo według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby Ubezpieczającego, Ubezpieczonego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia.