Model współpracy
Realizujemy sprawy z zakresu asysty prawnej i ochrony prawnej. Swoje usługi świadczymy na rzecz Ubezpieczycieli lub firm Call Center współpracujących z Ubezpieczycielami.
Posiadamy:
- wykwalifikowanych prawników,
- rozbudowaną sieć współpracujących prawników i specjalistycznych kancelarii,
- własne Call Center,
- własne narzędzia informatyczne,
- zabezpieczenia gwarantujące wysoki poziom ochrony danych.
Naszą główną domeną jest zarządzanie procesami dzięki czemu możemy dostosowywać zakres obsługi do bieżących potrzeb Klienta.
Na rzecz Klienta wykonujemy następujące czynności:
Warianty współpracy
Realizujemy wiele wariantów współpracy. Najbardziej popularne zawierają następujące zakresy:
Wariant BASIC
Ubezpieczyciel lub współpracujące Call Center Ubezpieczyciela przyjmuje połączenia od Klientów i weryfikuje zakres ochrony. KORLEX jest podwykonawcą spraw w zakresie asysty prawnej i ochrony
prawnej.
Wariant STANDARD
KORLEX świadczy usługę infolinii tylko dla spraw związanych z asystą prawną i ochroną prawną. Odbieramy telefony od Klientów i weryfikujemy zakres ich ochrony. Rejestrujemy sprawy i realizujemy
sprawy z zakresu asysty prawnej i ochrony prawnej.
Wariant TOP
KORLEX świadczy usługę infolinii dla wszystkich spraw ubezpieczeniowych, w szczególności ubezpieczenia ochrony prawnej. Odbieramy połączenia od Klientów i weryfikujemy zakres ich ochrony. Sprawy z
zakresu asysty prawnej lub ochrony prawnej są realizowane przez KORLEX. Pozostałe sprawy są kierowane do współpracujących kancelarii zewnętrznych.
Call Center
Posiadamy możliwość uruchomienia pełnego mechanizmu Call Center a w nim:- Wystawiamy dowolną liczbę numerów zewnętrznych na które mogą dzwonić Klienci.
- Tworzymy drzewa zapowiedzi kierujące temat rozmowy do odpowiednich specjalistów.
- Obsługujemy kolejki połączeń przychodzących, aby skrócić czas oczekiwania na połączenia.
- Mamy możliwość dowolnej rozbudowy liczby pracowników Call Center.
- Call Center jest w pełni mobilne i niezależne od lokalizacji, co gwarantuje ciągłość obsługi.
- Nagrywamy rozmowy telefoniczne.
- Nagrania rozmów przekazujemy do teczek spraw tworząc pełną dokumentację.
System informatyczny
Posiadamy autorskie oprogramowanie, które daje nam pełną elastyczność w realizacji zadań. Dzięki niemu możemy:- Rejestrować sprawy wraz z nagraniami rozmów.
- Prowadzić pełną teczkę sprawy wraz z dokumentami i nagraniami.
- Zarządzać przebiegiem sprawy i śledzić ich bieżące statusy.
- Kontrolować czasy realizacji sprawy.
- Kierować sprawy do podwykonawców.
- Raportować wszystkie zbierane informacje.
- Dowolnie dostosowywać moc obliczeniową dzięki rozwiązaniom chmurowym.
- Zachowywać ciągłość obsługi dzięki dostępowi z dowolnego miejsca.
- Obsługiwać reklamacje zgłaszane przez Klientów.
Przy współpracy z zewnętrznymi partnerami umożliwiamy korzystanie z naszego narzędzia poprzez:
- Wystawienie dedykowanych okien naszego systemu dla dowolnego partnera.
- Tworzymy mechanizmy integracji systemów IT dedykowane dla konkretnego partnera.