Zadzwoń:+48 71 311 14 97

Usługi

Model współpracy

Realizujemy sprawy z zakresu asysty prawnej i ochrony prawnej. Swoje usługi świadczymy na rzecz Ubezpieczycieli lub firm Call Center współpracujących z Ubezpieczycielami.

Posiadamy:

  • wykwalifikowanych prawników,
  • rozbudowaną sieć współpracujących prawników i specjalistycznych kancelarii,
  • własne Call Center,
  • własne narzędzia informatyczne,
  • zabezpieczenia gwarantujące wysoki poziom ochrony danych.

Naszą główną domeną jest zarządzanie procesami dzięki czemu możemy dostosowywać zakres obsługi do bieżących potrzeb Klienta.

Na rzecz Klienta wykonujemy następujące czynności:

zakres


Warianty współpracy

Realizujemy wiele wariantów współpracy. Najbardziej popularne zawierają następujące zakresy:

Wariant BASIC

Ubezpieczyciel lub współpracujące Call Center Ubezpieczyciela przyjmuje połączenia od Klientów i weryfikuje zakres ochrony. KORLEX jest podwykonawcą spraw w zakresie asysty prawnej i ochrony prawnej.


basic


Wariant STANDARD

KORLEX świadczy usługę infolinii tylko dla spraw związanych z asystą prawną i ochroną prawną. Odbieramy telefony od Klientów i weryfikujemy zakres ich ochrony. Rejestrujemy sprawy i realizujemy sprawy z zakresu asysty prawnej i ochrony prawnej.


standard


Wariant TOP

KORLEX świadczy usługę infolinii dla wszystkich spraw ubezpieczeniowych, w szczególności ubezpieczenia ochrony prawnej. Odbieramy połączenia od Klientów i weryfikujemy zakres ich ochrony. Sprawy z zakresu asysty prawnej lub ochrony prawnej są realizowane przez KORLEX. Pozostałe sprawy są kierowane do współpracujących kancelarii zewnętrznych.


top

Call Center

Posiadamy możliwość uruchomienia pełnego mechanizmu Call Center a w nim:
  • Wystawiamy dowolną liczbę numerów zewnętrznych na które mogą dzwonić Klienci.
  • Tworzymy drzewa zapowiedzi kierujące temat rozmowy do odpowiednich specjalistów.
  • Obsługujemy kolejki połączeń przychodzących, aby skrócić czas oczekiwania na połączenia.
  • Mamy możliwość dowolnej rozbudowy liczby pracowników Call Center.
  • Call Center jest w pełni mobilne i niezależne od lokalizacji, co gwarantuje ciągłość obsługi.
  • Nagrywamy rozmowy telefoniczne.
  • Nagrania rozmów przekazujemy do teczek spraw tworząc pełną dokumentację.

System informatyczny

Posiadamy autorskie oprogramowanie, które daje nam pełną elastyczność w realizacji zadań. Dzięki niemu możemy:
  • Rejestrować sprawy wraz z nagraniami rozmów.
  • Prowadzić pełną teczkę sprawy wraz z dokumentami i nagraniami.
  • Zarządzać przebiegiem sprawy i śledzić ich bieżące statusy.
  • Kontrolować czasy realizacji sprawy.
  • Kierować sprawy do podwykonawców.
  • Raportować wszystkie zbierane informacje.
  • Dowolnie dostosowywać moc obliczeniową dzięki rozwiązaniom chmurowym.
  • Zachowywać ciągłość obsługi dzięki dostępowi z dowolnego miejsca.
  • Obsługiwać reklamacje zgłaszane przez Klientów.

Przy współpracy z zewnętrznymi partnerami umożliwiamy korzystanie z naszego narzędzia poprzez:

  • Wystawienie dedykowanych okien naszego systemu dla dowolnego partnera.
  • Tworzymy mechanizmy integracji systemów IT dedykowane dla konkretnego partnera.